noviembre 08, 2005

Coumbre of America's: todou mal locou con estous

Aca estamous todous comou in the trip of egresadous ji ji ji.

Hellou amigous! im estar very happy because of estuve in Mar del Plat in the coumbre of ameruica's todou estuvou very lindou, in the picture de up estamous todous los negrous aplaudiendou pour that el bizcou se pagou various wines patagonicous ji ji ji

Encima de all, Mrs Kirchuner nou me debaja de ver, esta good that im sea bonitou perou nou me hizou nada, is more, estuvimous in the Room hablandou del ALCA y nou me hisou nada es un dormidou terruible!!

This fotou me like very muchou!!, estaba hablandou coun todous estous crazys and vinou unou y me dijou "Eu tio! segui asi con your blog que te queremos mucho papá!!"Esou me hizou emouciounar muchou and lou salude, lous otrous estaban chuivas pour that tengou mas coumentarious que ellous ji ji ji ji.

-Si algunou counouce en dounde vive nou duden de manduarme one mail parua hacerle llegar one regalitou miou ji ji ji

Perou lou peor de the summit fue que estuvou este cara de ñoñou! ni me saludou ni me felicitou pour my blog ni tampocou quisou firmar el ALCA, he's is un bad boy very very bad boy!!, now de purou malditou nou le mandare more empruesas de my country!! encima de todou tiene bad alientou!! pounete dentrificou in your dientes zonzou!! ji ji ji ji, anda a watching flouricienta and metete your petroleou in your Ass!! ji ji ji.
Lo posteó El President Bush